عسل درمان زود انزالی و تقویت کننده قوای جنسی
عسل درمان زود انزالی و تقویت کننده قوای جنسی

عسل درمان زود انزالی و تقویت کننده قوای جنسی

یکی از برجسته ترین خواص عسل که از دیرباز به آن توجه می‌شده و مطرح بوده است تقویت قوای جنسی است. این ماده خوراکی با توجه به ترکیب مواد غنی که در درون خود دارد توجه خیلی از پژوهشگران در زمینه تقویت قوای جنسی را به خود جلب کرده است. همچنین طبیبان طب سنتی باور دارند که با استفاده منظم و طولانی مدت از عسل طبیعی مشکلات در قوای جنسی افراد کمتر شده و  کمتر شاهد بیماری هایی نظیر زود انزالی در اثر مشکلات هورمونی خواهیم بود.
برای تقویت قوای جنسی هر آنچه لازم است از نظر ماده خوراکی به وفور در عسل طبیعی یافت می شود و در صورت استفاده از عسل طبیعی شاهد رفتار منظم و بدون مشکل در سیستم جنسی زوجین را شاهد خواهیم بود و علاوه بر آن سایر نقاط بدن هم از نظر مواد غنی تامین می شوند و هماهنگی بهتر فیزیولوژیک را شاهد هستیم. با استفاده از عسل طبیعی مشکلاتی همچون نعوظ و یا زود انزالی در مردان و همچنین سرد مزاجی در زنان قابل درمان است.

یکی دیگر از مسائلی که در رابطه های جنسی زوجین مشکل ایجاد می کند سرد مزاجی جنسی است که می شود آن را بین زن و مرد به صورت مشترک یا جداگانه مشاهده کرد ولیکن این بیماری بیشتر در زنان دیده می شود. مردان بخاطر سیستم فیزیولوژک بدنشان عموما میل جنسی همیشگی و مداومی دارند و کمتر دچار بیماری سرد شدن در روابط جنسی می شوند. مشکلات مردان در زمینه جنسی بیشتر به زود انزالی و نعوظ یا همان اندازه آلت تناسلی است که منشا روانی یا جسمانی دارد.

استفاده از عسل طبیعی می تواند تمامی مشکلات گفته شده را برطرف کند و حتی قبل از بروز آن می تواند پیشگیری به عمل آورد. متاسفانه برخی افراد از خواص این ماده حیات بخش غافل هستند و از آن به عنوان یک ماده پیشگیری کننده از بیماری های مختلف استفاده نمی کنند و به همین علت بعدا مجبورند به فکر راه های درمانی باشند. استفاده از عسل طبیعی برای تقویت قوای جنسی زنان و مردان فوق العاده است و به شدت پیشنهاد می شود. یکی از دلایلی که باعث تقویت قوای جنسی توسط عسل می شود، وجود ویتامین E در این ماده حیات بخش است. این ویتامین به سادگی می تواند مشکلات جنسی زنانه و مردانه را برطرف کند.

درباره درمان زود انزالی در طب سنتی چه گفته شده است ؟

دوغ، کدو، عدس پلو، سوسیس کالباس، جوجه کباب، همبرگر، ماءالشعیر، نسکافه و … از جمله مواد با طبع سرد هستند که نبایستی قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد.
البته لازم به ذکر است که هر شخص می‌بایست باتوجه به طبعش (طبع سرد و گرم) نوع ماده غذایی را انتخاب کند. به طور مثال اگر شما فردی گرم مزاج هستید می‌توانید برای درمان زود انزالیتان از آب انار، تخم کاهو و برگ کاهو، شیر خشت با آب هندوانه، دوغ محلی تازه، آش تمبر هندی، سماق، آبغوره، سوپ جو، آلبالو، هلو، ریواس، عرق کاسنی، تمبرهندی، دم کرده گشنیز و یک دوش آب گرم استفاده کنید؛ و اگر طبعی سرد دارید کندر، اسپند، کره به همراه عسل بسیار سودمند است.

درمان انزال زودرس

مصرف دم کرده چوب دارچین و یک قاشق عسل روزی یک تا دو لیوان به مدت یک هفته.
مصرف مقدار کمی پودر زنجبیل همراه عسل همراه غذاها.
استفاده از جوانه گندم روزی ۵تا ۷ قاشق غذاخوری با سالاد و لیموترش+روغن زیتون + با یک قاشق غذاخوری عسل.
پرهیز از آمیزش نمودن به هنگام گرسنگی یا با شکم پر.
ملاعبه و طولانی کردن مقدمات آمیزش.
داشتن تسلط بر اعصاب و داشتن آرامش

در کنار معجون های گفته شده بهتر است سعی کنید روحیه ای قوی داشته باشید و به شریک زندگی خود عشق بورزید تا بتوانید خیلی خوب رابطه جنسی برقرار کرده و خود و همسرتان از این رابطه لذت کافی ببرید. بار روانی مثبت می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کرده و خود به خود منجر به تقویت قوای جنسی شود.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

هفت ترکیب عسل برای تقویت قوای جنسی

مویز و عسل دو معجزه خوراکی برای تقویت قوای جنسی تا تقویت حافظه