معجون لاغری عسل ، سرکه سیب و آب گرم
معجون لاغری عسل ، سرکه سیب و آب گرم

معجون لاغری عسل ، سرکه سیب و آب گرم

در ترکیب های مختلف برای لاغری از عسل استفاده زیادی می شود چرا که عسل در کم اشتهایی در هنگام مصرف شدن قبل از غذا تاثیر به سزایی دارد و همچنین مواد غنی معدنی و ویتامین ها نیز به بدن می‌رسد. از طرفی هم سرکه در پائین آوردن کلسترول خون نقش به سزایی دارد ، در ادامه بیشتر با روش تهیه و خواص معجون لاغری عسل ، سرکه سیب و آب گرم آشنا می شویم

✔️ فواید عسل برای لاغر شدن

حالا می خواهیم بدانیم که عسل را در این فرمول دارویی برای چه مخلوط می کنیم و عسل دارای کدام فواید در وجود انسان می باشد. مهمترین خاصیت عسل در کم ساختن اشتها و تنظیم مقدارو درجه قند در خون می‌باشد.

✔️ فواید سرکه سیب برای لاغر شدن

سرکه از جمله مواد انکار ناپذیر همه توصیه های خوراکی برای لاغر شدن می باشد. زیرا سرکه در سایه اسیدهای میوه ای که در خود حل دارد باعث سرعت یافتن میتابولیزم وجود می گردد و نیز چربی های بدن را به سرعت آب نموده از وجود  دفع می نماید. یکی دیگر از مهمترین خواص سرکه سیب همانا جلوگیری از چربی گرفتن حجرات بدن است.

♦️ معجون لاغری عسل ، سرکه سیب و آب گرم

🔲 مواد لازم معجون لاغری عسل ، سرکه سیب و آب گرم

🔹  دو قاشق غذا خوری سرکه سیب.
🔹  یک قاشق کاملا پر غذا خوری عسل. ( عسل خام )
🔹  یک لیوان آب. ( آب باید شیرگرم باشد )

🔲 طرز تهیه معجون لاغری عسل ، سرکه سیب و آب گرم

همه مواد حاضر کرده شده را باهم خوب مخلوط می نماییم. بعدا نیز برای مدت 15- 20 روز همه روزه 25 دقیقه قبل از صرف غذا به مقدار دو قاشق غذا خوری می‌نوشیم.

🔘 نکته : برای اینکه جریان لاغرشدن سرعت پیدا کند روزانه باید دست کم 20- 30 دقیقه نیز پیاده روی نمایید. به خاطر داشته باشد که اگر در عوض سرکه ازسرکه دیگرمیوها استفاده می نمایید. باید مقدار آن از یک قاشق زیادتر نباشد زیرا در غیر آن باعث بلند رفتن قند خون گردیده مشکلات به بار خواهد آورد.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

نسخه های تغذیه‌ایی طب سنتی برای کاهش وزن و لاغری

با خوردن عسل لاغر شوید