روابط جنسی با کیفیت با استفاده از معجون های عسل و خرما

روابط جنسی با کیفیت با استفاده از معجون های عسل و خرما

روابط جنسی با کیفیت با استفاده از معجون های عسل و خرما را می شود تجربه کرد. معجون جنسی عسل معجونی قدرتمند برای افزایش قوای جسمی و جنسی می باشد . برای بالا بردن کیفیت روابط جنسی بهترین راه حل طبیعی مصرف غذاهای مقوی ای مثل خرما و عسل طبیعی است.
تاثیر عسل بر روابط جنسی را در این مقاله دنبال کنید.

نقش خرما در بالا بردن توان و کیفیت روابط جنسی

تحقیقات گسترده صورت گرفته نشان میدهد خرما برای بالا بردن کیفیت روابط جنسی ، افزایش قوای جنسی و رفع ضعف روابط جنسی بسیار مفید می باشد. در طب سنتی در این باب بسیار تحقیق و توصیه شده و محققان طب سنتی از دیرباز از عسل و خرما برای درمان ناتوانی های جنسی و بالا بردن کیفیت روابط جنسی استفاده می کرده اند. در سال 2006 پژوهشگران دانشگاه شیراز تاثیر خرما و شیره خرما و عسل طبیعی را بر عملکرد جنسی مورد مطالعه قرار دادند ، در این تحقیقات یافته اند میزان بالای فلانویید و استرادیول موجود در خرما و عسل باعث افزایش تعداد اسپرم و تحریک پذیری در روابط جنسی می شود و همچنین باعث افزایش اندازه و وزن بیضه ها می شود.

نقش عسل در توان جنسی و همچنین بالا بردن کیفیت روابط جنسی

از نظر طب سنتی عسل طبیعی خالص و گرم نشده یک داروی موثر در درمان ناتوانی جنسی و همچنین باعث افزایش کیفیت روابط جنسی می شود. دلیل این مسئله از لحاظ علمی این است که عسل حاوی ویتامین E و روی و مواد معدنی دیگر می باشد که ثابت شده است که موادی که حاوی ویتامین E و روی هستند به درمان ناتوانی جنسی کمک می کنند و همچنین کیفیت روابط جنسی را بالا میبرد.

آشنایی با معجون های حاوی عسل برای بالا بردن کیفیت روابط جنسی و همچنین درمان ناتوانی جنسی

معجون اول : از نظر طب سنتی مغزهای پسته، گردو، بادام و بادام زمینی دارای مواد لازم برای تولید اسپرم و افزایش قوه جنسی هستند. یک قاشق غذاخوری عسل را در یک لیوان شیر تازه گرم حل کنید و دو قاشق ترکیب پودر کوبیده مغزهای ذکر شده را به آن اضافه کنید و بعد از این که خوب مخلوط کردید نوش جان کنید. البته می توانید برای افزایش قدرت معجون از اندکی دارچین هم در آن استفاده کنید

معجون دوم : مقدار متناسبی از سیاه دانه ، زعفران ، پودر مغز گردو و زیره سیاه را داخل یک شیشه کوچک با 250 گرم عسل مخلوط کنید و هر روز صبح یک قاشق از این مخلوط را داخل شیر گرم حل کنید و نوش جان کنید. این معجون باعث افزایش انرژی و قوای عمومی بدن شما می شود.

معجون سوم : چند عدد خرما را داخل شیر بز بگزارید تا به مدت یک شب خیس بخورد بعد مقداری عسل و پودر هل به آن اضافه کنید و بعد از مخلوط کردن نوش جان کنید. این مخلوط یک راه حل مناسب برای درمان ضعف جنسی می باشد و خیلی از نارسایی های جنسی مثل حتی عقیمی ناشی از کمبود تعداد اسپرم ها را بهبود می بخشد.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

رابطه جنسی سالم با نوشیدنی های گیاهی همراه با عسل

هفت ترکیب عسل برای تقویت قوای جنسی