گرده گل درمانگر پروستات و ناتوانی های جنسی
گرده گل درمانگر پروستات و ناتوانی های جنسی

گرده گل کوهستان درمانگر پروستات و ناتوانی های جنسی

محققان دریافته اند گرده گل کوهستان درمانگر پروستات و ناتوانی های جنسی بسیار مفید است . در آزمایش های انجام شده بر روی افرادی که پروستاتشان مشکل دارد نشان داده شده است که در پروستاتشان کمی نمک معدنی روی وجود دارد ، در صورتی که گرده گل دارای میزان بالایی از روی است چرا که برای رشد لوله گرده گل ،نمک معدنی روی لازم است و ممکن است این مساله دلیل تاثیر مثبت گرده بر تورم پروستات باشد.

در سال ۱۹۵۹ فردی به نام آلن کیلاس فرانسوی (Alain Caillas) گرده گل کوهستان را به عنوان درمانی برای جلوگیری از تورم پروستات پیشنهاد کرد. در بیستمین همایش کنگره ی بین المللی پرورش زنبور عسل در سال ۱۹۶۵ در بخارست از هر ده مرد فرانسوی سه مرد به بیماری پروستات مبتلا بودند و در اکثر موارد نیاز به جراحی بود. آلن کیلاس مصرف روزانه ی ۱۵ گرم گرده را برای هر مرد بالاتر از ۵۰ سال توصیه کرد.

دو پزشک سوئدی به نام های ژ.جونسون از دانشگاه لوند و اریک آسک آمپارک از دانشگاه اوپسالا در سال ۱۹۵۹ گزارشی را ارائه دادند و در آن فواید گرده گل و تاثیر ویژه و مفید آن بر روی پروستات را بیان کردند. در داروخانه های سوئد فراورده هایی از گرده به نام چرنیلتون وجود دارد که نه تنها برای بهبود این بیماری مفید است بلکه سبب پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های پروستات و آدنوم (تومور های خوش خیم غده ای ) می شود.

در تحقیقات جدید صورت گرفته توسط پزشکان به موفقیت های جدیدی در زمینه ی درمان با گرده دست یافته اند. آن ها به تعدادی از افراد روزانه ۱۵ گرم گرده داده اند و مشاهده نمودند که این افراد تا سن ۴۰ الی ۴۵ سال هم به بیماری پروستات مبتلا نشدند و حتی تا سنین ۸۰ الی ۹۰ سالگی غدد پروستات آن ها مشکل خاصی ایجاد نکرده است. در بسیاری از کشور ها مانند سوئد و فرانسه پزشکان تحقیقات زیادی انجام داده اند و آن ها نیز نتایج مشابهی گرفته اند. آقای جو جویز از کشور روسیه مصرف روزانه مخلوط ۵ گرم گرده و عسل طبیعی را برای بهبود بیماری پروستات پیشنهاد کرده زیرا نتایج بهتری از آن به وجود آمده است.

گرده گل کوهستان برای درمان ناتوانی جنسی

در ادبیات عوام گرده گل به عنوان منبعی غنی از ویتامین ها و اسید های آمینه مشهور بوده است که در بدن انسان تاثیر شگفت انگیزی به خصوص بر روی تجدید قدرت جوانی و افزایش نیروی جنسی در مردان دارد.

اعراب در زمان های قدیم برای درمان ناتوانی های جنسی از گرده ی خرما استفاده می کردند. امروزه کشف هورمون های گنادوتروپین در گرده خرما ، استفاده از آن را در درمان عقیمی توسط اعراب بدوی تایید می کند. همچنین وجود هورمون های محرک جنسی در گرده ثابت شده است.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

خواص گرده گل

عسل و سیاه دانه داروی طبیعی اثر بخش برای تقویت اسپرم مردان