ماسک عسل و قهوه برای داشتن پوستی زیبا و سالم تر
ماسک عسل و قهوه برای داشتن پوستی زیبا و سالم تر

ماسک عسل و قهوه برای داشتن پوستی زیبا و سالم تر

ماسک عسل و قهوه یکی از انواع ماسک های طبیعی است. که دارای خواص فراوانی برای پوست می باشد و به موجب خواص بی شمار قهوه و عسل پوستی شاداب و سر زنده را برای شما به دنبال دارد. ماسک عسل و قهوه برای داشتن پوستی زیبا و سالم تراستفاده می شود ،  می دانیم که قهوه طرفداران پر و پا قرصی دارد ، ما هم مثل شما هستیم ، قهوه دوستان سلام

در ادامه درباره قهوه بیشتر اطلاعات کسب می کنیم. همچنین بررسی می‌کنیم ماسک عسل و قهوه چگونه می تواند برای ما پوست پرطرواتی را به ارمغان آورد. ماسک عسل و قهوه مانند جلا دهنده عمل می کند و همچنین پوست را سفت می کند. مقدار کمی قهوه را دم کنید و مقداری از پودر قهوه را برای این ماسک صورت نگه دارید.

♦️  ماسک عسل و قهوه

🔲  مواد مورد نیاز تهیه ماسک قهوه و عسل

🔹 ظرف تمیز
🔹 عسل خالص
🔹 یک بسته کوچک پودر قهوه

🔲  طرز تهیه ماسک قهوه و عسل برای صورت

🔹 بسته کوچکی از قهوه را بردارید (که تنها برای یک فنجان سرو می شود). بسته را پاره کنید و محتوای آن را به داخل یک کاسه تمیز و خشک بریزید. همان طور که می بینید این مقدار ، حدودا یک قاشق چایخوری از پودر قهوه است.
🔹 عسل را اضافه کنید. حالا می بینید که عسل ، سراسر پودر قهوه شناور است. شما حدودا دو قاشق چایخوری نیاز دارید.
🔹 به انتخاب خود ، قاشقی بردارید و مهارت هم زدن خود را نشان دهید. به خوبی مخلوط کنید تا خمیری سفت و غلیظ مانند به دست بیاید.

حالا ما مخلوطی غلیظ داریم. آن را به آرامی روی صورت و گردن خود بمالید. البته به راحتی پخش نمی شود اما حتما یک لایه هم بمالید.این ماسک صورت ، پوست شما را سفت تر و کشیده تر می کند و این کار طبیعی است ، نگران نباشید. وقتی حالت کشسانی از بین برود ، متوجه می شوید که زمان شست و شوی صورت است.
🔹 یک دستمال کاغذی همراه خود داشته باشید چرا که علی رغم چسبنده و غلیظ بودن ، ممکن است چند قطره از آن بریزد. حالا می توانید آن را با آب ولرم بشویید.

🔘  فوائد ماسک قهوه و عسل  برای پوست

قهوه ، گردش خون را افزایش می‌دهد که این گردش خون بالا برای پوست صورت ما بسیار مفید است. مردم ، سرم‌ها و روغن‌های مختلفی را امتحان می‌کنند تا گردش خون پوست صورت را افزایش دهند و اگر همچین ویژگی مفیدی را ماده‌ای ارزان‌تر انجام دهد ، چرا آن را انتخاب نکنند؟

🔸 رایحۀ مخلوط قهوه و عسل ، شما را آرام می کند.
🔸 آنتی اکسیدان های قهوه مزیت های زیادی برای پوست شما دارند.
🔸 بعد از استفاده از این ماسک صورت ، نرمی پوست را احساس می کنید.
🔸 اگر به طور هفتگی از آن استفاده شود ، به جوان سازی پوست کمک می کند.
🔸 عسل ، پوست را سفت می کند و وقتی که به طور منظم استفاده می شود ، درخشندگی پوست را به دنبال دارد.

پس لیوان قهوه را کنار بگذارید و فورا این ماسک صورت را برای خودتان یا حتی برای دوستتان درست کنید. چه راهی بهتر که فایدۀ قهوه را تحلیل کنیم؟ جدا از نوشیدن آن ، بهترین مزیت این است که ارزان است و وقت زیادی نمی گیرد. پس نیاز خود را با مقداری قهوه برآورده کنید و ببینید که چگونه به زیبایی می رسید.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

با فواید مصرف عسل و قهوه بیشتر آشنا شوید

چین و چروک اطراف چشم را چگونه از بین ببریم