معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل
معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل

معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل !

برای خیلی از افراد ترک سیگار یک آرزو می باشد . در این مقاله به شما معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل را معرفی می‌کنیم . باید بدانید فقط بین 4 تا 7 درصد سیگاری ها بدون دارو یا کمک خارجی موفق به ترک سیگار می شوند. وقتی داروها و یا کمک های دیگر را بررسی می‌کنیم این آمار به 25 درصد افزایش پیدا می کند. هیچ وقت سعی نکنید ناگهانی و بصورت یکباره سیگار را ترک کنید. ترک سیگار بصورت یکباره فقط نیروی درونی‌تان را بیش‌تر تحلیل می‌برد. همه می دانیم مصرف سیگار بد است. موجب سرطان های مختلف در بدن می شود و به سلامتی شما آسیب می زند. مواد شیمیایی سمی درون سیگار بدن شمارا آلوده می‌کند و شما را معتاد نگه‌ می‌دارد.علائم ترک سیگار آزاردهنده اما کوتاه مدت است. بعد از ترک سیگار بدنتان می تواند با سرعت زیاد بهبود یابد. مواد شیمیایی و قطران موجود در سیگار که در ریه شما جمع شده است با مرور زمان از بدن شما خارج میشود. در ادامه معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل به شما معرفی می‌کنیم که خوراکی ساده و نیروبخش که کاملا طبیعی است می‌تواند برای تسریع بهبود بدن شما مفید باشد

🔸   معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل، آب ، پیاز ، زنجبیل ، زردچوبه

🔲   مواد لازم معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل، آب ، پیاز ، زنجبیل ، زردچوبه

🔹   ۱ لیتر آب
🔹   ۴۰۰ گرم عسل
🔹   ۴۰۰ گرم پیاز(خردشده)
🔹   ریشه‌ی زنجبیل(ساییده‌شده)
🔹   ۲ قاشق چای خوری پودر زردچوبه

🔲   طرز تهیه معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل، آب ، پیاز، زنجبیل، زردچوبه

🔹   ابتدا آب را بجوشانید. وقتی به جوش آمد، عسل طبیعی، پیاز خردشده، و زنجبل ساییده را اضافه کنید. بعد از این‌که حدود ۵ دقیقه جوشید، حرارت را کم کنید، به‌طوری که محلول هم‌چنان بجوشد. پودر زردچوبه را اضافه کنید. اجازه بدهید آن‌قدر بجوشد که حجم محلول تقریبا نصف شود. آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. بعد از این‌که تقریبا به دمای اتاق رسید آن را در یخچال نگه‌داری کنید.
صبح قبل از این‌که چیزی بخورید یا بنوشید ۲ قاشق پر از این دارو بخورید. شب بعد از غذا ۲ قاشق دیگر بخورید. این مواد وقتی با هم ترکیب می‌شوند فرآیند سم‌زدایی بدن را فوق‌العاده تقویت می‌کنند.زردچوبه یک ادویه‌ی شگفت‌انگیز است که التهاب را تسکین می‌دهد، مانند یک آنتی‌باکتریال و ضدعفونی‌کننده عمل می‌کند و خواص ضدویروسی دارد. پیاز به‌طور ویژه به پاکسازی ریه‌ها کمک می‌کند، سموم را از بدن پاک می‌کند و از عفونت و بیماری جلوگیری می‌کند. زنجبیل برای تنظیم عملکردهای طبیعی بدن و پاکسازی سموم مفید است.

✔️ همان‌طور که قبلا گفتم ترک سیگار دشوار است، بنابراین از کمک گرفتن و آگاه کردن دیگران از هدف‌تان نترسید.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

پیشگیری از سینوزیت با نوشیدن شیر و عسل گرم

نسخه های شگفت آور گیاهی برای چاق شدن