معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل برای درمان سوزش معده
معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل برای درمان سوزش معده

معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل برای درمان سوزش معده

در طب سنتی معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل برای درمان سوزش معده استفاده می‌شود، طبیعت مهربان هر چیزی را که برای سلامتی و درمان نیاز داریم در اختیارمان گذاشته و برای تهیه معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل معجزه آسا هم به احتمال زیاد مواد لازمش را در خانه دارید. پس به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.برای درست کردن معجون به فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل نیاز دارید. معجون زردچوبه، زنجبیل، شیرنارگیل، عسل و فلفل سیاه علائم ناشی از ریفلاکس را کاهش می دهد و گوارش را بهتر می کند.

احتمالاً با میل به خوردن یک چیز خوشمزه قبل از رفتن به رختخواب آشنا هستید البته اجتناب از انواع غذاها و نوشیدنی هایی که موجب بدهضمی و سایر مشکلات می شوند بهترین راه حل است اما همه ما گاهی دوست داریم از خوردن یک خوراکی خوشمزه لذت ببریم. همانطور که می دانید مصرف غذا در آخر شب، سوزش سردل ناشی از عدم گوارش و ریفلاکس نمی گذارد خواب راحتی داشته باشید. داروهای زیادی در بازار برای درمان سوزش معده وجود دارد اما با معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل طبیعی که به شما معرفی می کنیم می توانید بصورت طبیعی سوزش معده را درمان کنید بدون این که دچار عوارض جانبی مصرف دارو شوید.

همه ما تا حدودی می دانیم تغذیه سالم چیست و برای جلوگیری از مشکلات گوارشی از چه غذاها و عاداتی باید اجتناب کنیم اما اگر یک روز عصر واقعاً تنوانستیم در برابر میلمان به خوردن یک خوراکی خوشمزه مقاومت کنیم و شب قبل از رفتن به رختخواب با ریفلاکس و سوزش سردل مواجه شدیم چه کنیم؟ می توانیم معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل برای درمان سوزش معده استفاده کنیم و علائم را تسکین دهیم و صبح روز بعد احساس خوب و تازه ای داشته باشید.

چطور معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل درست کنیم ؟

برای درست کردن این معجون تنها به فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل نیاز دارید. این نوشیدنی، گوارش را بهتر کرده و علائم ناشی از ریفلاکس را کاهش می دهد. تمام اجزای این ترکیب، فواید شگفت انگیزی برای سلامتی دارند و وقتی باهم ترکیب می شوند هم تأثیراتشان به اندازه چشمگیری افزایش می یابد.

برخی از خواص مواد استفاده شده در معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل

 

🔲    زردچوبه

🔹   کاهش درد و تب
🔹   کاهش علائم آرتریت
🔹   کمک به سم زدایی کبد
🔹   تقویت سلامت مغز و قلب
🔹   تقویت گردش خون همراه با رقیق کردن آن
🔹   جلوگیری و حتی در بعضی موارد غلبه بر سرطان
🔹   تسکین درد آرتریت به دلیل خواص ضدالتهابی آن
🔹   تسکین و آرام کردن سیستم گوارش و جلوگیری از زخم معده

🔲   فلفل سیاه

🔹   فلفل سیاه می تواند جذب کورکومین را که عنصر اصلی موجود در زردچوبه است بیشتر کند.

🔲   شیر نارگیل

🔹   جز دیگری که در این معجون وجود دارد، شیر نارگیل است که منبع سالمی از چربی بوده و با پوششی که در مری ایجاد می کند، درد و ناراحتی ناشی از ریفلاکس را تسکین می دهد.

🔲   عسل

🔹   عسل قرن هاست که موارد کاربردی متنوع و گوناگونی داشته و حاوی اسیدآمینه ها، آنزیم ها، مواد معدنی و ویتامین هایی است که به گوارش کمک کرده و احساس سوزش مربوط به ریفلاکس را کاهش می دهند.

 

معجون فلفل سیاه، شیرنارگیل، عسل و زردچوبه، زنجبیل برای درمان سوزش معده

🔲   مواد لازم معجون زردچوبه، زنجبیل، شیرنارگیل، عسل و فلفل سیاه

🔹   دو فنجان شیرنارگیل
🔹   یک قاشق چای خوری زردچوبه
🔹   یک قاشق غذا خوری عسل ارگانیک و خام
🔹   یک چهارم قاشق چای خوری فلفل سیاه
🔹   یک تکه تقریباً دو سانتیمتری از ریشه زنجبیل تازه یا یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل

🔲   طرز تهیه معجون زردچوبه، زنجبیل، شیرنارگیل، عسل و فلفل سیاه

🔹   تمام این مواد به جز عسل را در یک کاسه باهم ترکیب کنید. این ترکیب را در یک قابلمه ریخته و روی حرارت داغ کنید تا به جوش بیاید. حرارت را کم کنید تا بگذارید به مدت 5 دقیقه روی آن بماند. سپس از روی حرارت برداشته و عسل را به آن اضافه کنید، این معجون را پیش از رفتن به رختخواب بنوشید و لذت ببرید. دیگر لازم نیست سراغ داروهای متداول بروید تا از دست علائم ریفلاکس راحت شوید.

🔘   موارد قابل توجه

🔸   این ترکیب را حداقل یک ساعت قبل از خواب بنوشید، تا پیش از این که به خواب بروید برای گوارش، زمان داشته باشد. صبح بعد از این که از خواب بیدار شوید، احساس راحتی و تازگی و انرژی خواهید داشت و هیچ دردی اذیتتان نمی کند.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

با خواص معجون عسل و زنجبیل بیشتر آشنا شوید

معجون عسل و دارچین درمانی طبیعی و قدرتمند برای لاغری