حلوایی عسلی برای تقویت رابطه زناشویی
حلوایی عسلی برای تقویت رابطه زناشویی

حلوایی عسلی برای تقویت رابطه زناشویی

امروز می خواهیم شما را با حلوایی عسلی برای تقویت رابطه زناشویی آشنا کنیم که کمک شایانی در بهبود رابطه جنسی شما می‌کند و قدرت جنسی شما را در رابطه زناشوییتان بالا می‌برد. باید بدانید که این حلوا، اکسیر تقویت جنسی می‌باشد و قدرت فوق‌العاده ای دارد. باید بدانید در اوایل مصرف این حلوا نیروی جنسی شما افزایش زیادی پیدا می کند پس در مصرف آن باید موارد احتیاطی را مصرف کنید و میزان مصرف آن را با شریک زندگی خودتان هماهنگ کنید.

برای تهیه این حلوای عسلی به مواد زیر نیاز دارید :

1 – عسل طبیعی (یک کیلو گرم)
2 – روغن حیوانی (یک کیلو گرم)
3 – سیر تازه (70 حبه یا کمتر بر حسب نیاز)
4 – هل آسیاب شده (یک قاشق چایخوری)
5 – میخک آسیاب شده (یک قاشق چایخوری)
6 – زعفران آسیاب شده (یک قاشق چایخوری)
7 – شیر گوسفند یا شیر شتر یا شیر گاومیش (یک کیلو گرم)

دستور پخت حلوای عسلی :

در ابتدا حبه های سیر را دو نصف کرده در ظرف بزرگی ریخته و سپس شیر را اضافه کنید. توجه شود که مقدار شیر باید به اندازه دو انگشت چسبیده به هم (فاصله ای بین دو الی سه سانتیمتر) بالای سیرها برسد. حالا بگذارید ظرف را روی گاز و حرارت ملایمی را زیر ظرف روشن کنید تا سیر و شیر با هم ممزوج شده و مقدار زیادی از شیر بخار شود به حدی که در ظرفمان مایع زرد رنگی بماند.
حال روغن حیوانی را به اندازه شیر به آن اضافه کنید و آن را به صورت کامل با یکدیگر مخلط نمائید تا تفکیکش از هم غیر قابل تشخیص شود . سپس عسل را اضافه کنید به مدت 2 دقیقه هم بزنید . دقت کنید که عسل حرارت زیادی نبیند تا خاصیت آن از بین نرود. حالا زیر گاز را خاموش کنید.
در مرحلۀ آخر و در حالیکه مواد هنوز گرم است، بلافاصله هل و زعفران و میخک آسیاب شده را به آن اضافه کرده و آنقدر هم بزنید تا همۀ مواد با هم ممزوج شوند. حلوای شما آماده است و می‌توانید هر روز یک قاشق غذاخوری، صبح یا شب، قبل از نزدیکی (جماع) بخورید و بصورت مداوم این حلوا را مصرف کنید تا شاهد اثر اعجاز انگیز این نسخه باشید!

نکات مهم :

1- شیر مورد استفاده حتماً باید شیر شتر یا شیر گوسفند یا شیر گاومیش باشد و از دیگر شیرها مثلا شیر گاو یا بز استفاده نشود.
2- این نسخه باعث گرمی بسیاری در بدن می‌شود. پس اگر طاقت تحمل گرمی زیاد را نداشتید، برای خنک کردن بدنتان از هرکدام از عرقیات کاسنی یا شاهتره یا بید (نه بیدمشک!) می‌توانید استفاده کنید. البته اگر این سه عرق را با هم مخلوط کنید و بخورید، نتیجۀ بهتر و سریعتری خواهد داشت .

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

چند پیشنهاد برای افزایش میل جنسی در زنان

بالا بردن میل جنسی و بهبود رابطه جنسی