9 پیشنهاد جذاب برای تقویت بدن و اضافه وزن ( چاق شدن ) با عسل طبیعی
9 پیشنهاد جذاب برای تقویت بدن و اضافه وزن ( چاق شدن ) با عسل طبیعی

9 پیشنهاد جذاب برای تقویت بدن و اضافه وزن ( چاق شدن ) با عسل طبیعی

همانطور که می دانید عسل ماده خوراکی شیرین و انرژی زای طبیعی و مفید است که حاوی قندهای گلوکز و فروکتوز ، انواع ویتامین ها ، مواد معدنی پر نیاز برای بدن ، اسیدهای چرب ضروری ، مواد ضد اکسایش ، مقداری پروتئین ، تعدادی آنتی بیوتیک ، آنزیم وغیره و در یک جمله : عسل طبیعی غذایی است فوق العاده مغذی و مقوی
در صورتی که از عسل در وعده های غذایی خود استفاده کنید میتوان گفت کمک شایانی به بدن در تامین انرژی و مواد مورد نیاز بدن صورت می‌گیرد و وقتی مردم غذایی مناسب و فاقد کمبود های غذایی مصرف کنند ، دچار سوء تغذیه و عوارض آن نخواهند شد و بدن در سلامت بهتر به حیات خود ادامه می‌دهد

☑️   چه افرادی نیاز به چاق شدن و اضافه کردن وزنشان دارند ؟

افراد با وزن طبیعی همان طور که خودشان حس می کنند نیاز به افزایش وزن ندارند و منظور ما در این مطلب بیشتر برای افرادی می باشد که کمبود وزن باعث ایجاد مشکلات در زندگیشان شده است. به هرحال افرادی که لاغری یا ضعف آنها به دلیل سوء تغذیه و کمبود های غذایی است ، در صورتی که از عسل طبیعی یا معجون های ترکیب شده با عسل طبیعی به طور مناسب تغذیه کنند ، کمبود های غذایی بدنشان برطرف می شود و همچنین کمبود وزن بدن جبران می شود. عسل طبیعی علاوه بر رساندن مواد غذایی به بدن ، باعث افزایش اشتهای افراد مبتلا به سوء تغذیه می شود که با افزایش اشتهای این گونه افراد و خوردن غذای بیشتر ، مواد غذایی به طور فراوان و کافی به بدن آنها خواهد رسید. به این ترتیب مصرف مناسب عسل طبیعی باعث تقویت بدنی و افزایش وزن افراد لاغر و مبتلا به کمبود های مواد غذایی می شود. برای تقویت بدن و افزایش وزن افراد ضعیف و لاغر تجویز های زیر بسیار سودمند است

🔹   بعد از هر وعده غذا یک لیوان شیر با عسل طبیعی میل نمایید.
🔹   یک قاشق عسل طبیعی + یک قاشق سرکه + مقداری گوشت بریان شده ( با نهار و شام به مدت ۱۵ روز یا بیشتر )
🔹   نیم کیلو گرم عسل طبیعی + ۲۰۰ گرم کوبیده گردو یا مغز بادام ( یک قاشق مربا خوری پس از صبحانه، نهار و شام )
🔹   یک قاشق مربا خوری عسل طبیعی + یک فنجان دم کرده ی و صاف کرده ی ۳۰ گرم ساقه گلدار آویشن در یک لیتر آب ( ۳ فنجان در روز برای رفع خستگی، ضعف و چاق شدن)
🔹   یک لیوان آب زرشک میل کنید نیم ساعت بعد پس از افزایش اشتهای ایجاد شده بوسیله آب زرشک به اندازه 150 گرم از ترکیب مویز و عسل طبیعی و خرما و انجیر میل نمایید.
🔹   روزی یک لیوان شیر ، یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی ، یک قاشق مرباخوری پودر نارگیل و یک عدد مغز گردوی آسیاب شده میل کنید. درمان چاقی بدون عوارض جانبی است.
🔹   روزه داری با خوردن نوشیدنی های حاوی آب ، عسل طبیعی و آبلیمو ( که معمولاً به صورت آماده در دسترس هستند) بدون کاهش انرژی و اشتها در درمان چاقی مؤثر است.
🔹   100 گرم مغز بادام یا گردو را خوب کوبیده و با نیم کیلو عسل طبیعی مخلوط کرده و روزی ۳ قاشق مربا خوری بعد از غذا میل نمایید . تغذیه آن هر روز صبح همراه با صبحانه فوق العاده مقوی است و بدن را فربه می سازد.
🔹   مخلوط مساوی از عسل طبیعی ، آب لیمو ترش و روغن ماهی ( یک قاشق بعد از هر وعده ی غذا ) این مخلوط یک مکمل غذایی خوب است و مصرف طولانی مدت آ ن نیز بلامانع است. افراد سالمند می توانند از این مخلوط به مقدار یک قاشق چای خوری بعد از نهار و شام صرف کنند.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

افزایش وزن و رسیدن به وزن ایده آل در یک دوره منسجم

افزایش وزن به صورت اصولی و چاق شدن بدون چربی اضافه