درمان ناتوانی جنسی با عسل
درمان ناتوانی جنسی با عسل

درمان ناتوانی جنسی با عسل

ناتوانی جنسی را چگونه تعریف می‌کنیم ؟

درمان ناتوانی جنسی با عسل امکان پذیر می باشد . چگونه ؟ با ما همراه باشید . در حقیقت عدم توانايی در حفظ و ايجاد نعوظ مناسب برای انجام مقاربت موفق را ناتوانی جنسی مردان می گويند که باعث تاثیرات مخرب بسيار زيادی بر روی کيفيت زندگی افراد می گردد. همچنین مشکل مشترکی در زوجین می‌باشد که خود شخص و همسر او را تحت تاثير قرار می دهد باعث افسردگی ، اضطراب و کاهش برداشت شخصی از زندگی زناشويی افراد و از بين رفتن اعتماد به نفس می شود که هر يک به تنهايی باعث افزايش عوارض روحی و اجتماعی مربوط به اين بيماری می شود بنابراین حتما باید برای درمان ناتوانی جنسی قدم های درمانی را انجام داد.

علل ناتوانی جنسی چیست ؟

یکی از مهمترین مواردی که وجود دارد این است که با افزایش سن اين مشکل افزايش می يابد و در %15 از موارد علت اصلی ناتوانی جنسی بروز مشکلات روحی ( در زوج های جوان ) و %85 دیگر اختلال در عملکرد فيزيولوژيک و هورمونی شخص می باشد که دلایل عمده آن معمولا ديابت %30 ، بيماريهای عروقی %40 ( مانند تصلب شرايين ) ، اختلالات عصبی %10 ( مانند قطع نخاع، پارکينسون، MS… ) جراحيهای لگن و صدمات آن %9 ، داروهای مختلف و مواد مخدر %8 ( مانند سيگار، داروهای ضد فشار خون، داروهای ضد افسردگی ) و اختلالات هورمونی %3 می باشد

روش های درمانی ناتوانی جنسی

قرنفل. عود. فلفل. از هر کدام 10 گرم نرم ساییده و با 250 گرم عسل و یک گرم زعفران مخلوط کنید و روزی سه قاشق مربا خوری میل نمایید. برای دیر انزال شدن و سستی کمر نافع است.

در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ و……) عسل و زنجبیل موثر واقع می شود. مصرف زنجبیل برای هر وعده 5 گرم (یک قاشق چایخوری) است که باید با یک استکان عسل مخلوط گردد و روزی سه قاشق مربا خوری مصرف شود

قدامه شیرازی 15 گرم . تخم شاهی و پیاز هر کدام 50 گرم .همه را کوبیده با 250 گرم عسل مخلوط نموده و روزانه سه قاشق مربا خوری میل نمایید. زیاد کننده شهوت است.

افراد مسن که به ضعف قوه جنسی مبتلا هستند . روغن زیتون عتیق را با عسل از هر کدام 75 گرم مخلوط نموده . سه روز روزی سه قاشق مربا خوری بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شاهی را با یک استکان عسل روزی سه بار هر با یک قاشق مربا خوری میل نمایند

زعفران 1گرم . زیره 10 گرم. مغز گردو یا بادام 100 گرم . همه را خوب بکوبید و با 250 گرم عسل مخلوط نمایید و روزی دو قاشق غذاخوری بعد از صبحانه و شام میل نمایید. برای رفع ناتوانی جنسی و افزایش تمایل و قدرت جنسی بسیار مفید است.

کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی . سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار 2 جو مومیایی را در 40 گرم عسل حل کرده و میل نمایند و سه روز ادامه دهند به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد. مومیایی دارویی است کمیاب و ذیقیمت و در مداوا سریع الاثر . بهترین نوع مومیایی آن است که از کوههای استان فارس به دست میاید هم خوراکی است و هم به صورت ضماد به کار میرود.

از نظر طب سنتی عسل خالص و گرما ندیده یک داروی موثر در درمان ناتوانی جنسی می باشد چون حاوی ویتامین E و روی و مواد معدنی دیگر می باشد که ثابت شده است که موادی که حاوی ویتامین E و روی هستند به درمان ناتوانی جنسی کمک می کنند.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

عسل درمانی شفابخش برای ناتوانی جنسی و خستگی جنسی

گرده گل درمانگر پروستات و ناتوانی های جنسی