عسل درمانی شفابخش برای ناتوانی جنسی و خستگی جنسی

عسل درمانی شفابخش برای ناتوانی جنسی و خستگی جنسی

امام کاظم (ع) در احادیثی که از این معصوم موجود است به خوردن عسل توصیه کرده اند و آن را شفای هر دردی دانسته اند و همین طور باید بدانید کسی که آب پشتش (نطفه) متغیر شود یعنی کم و غیرعادی شود شیر و عسل برای او سودمند است.

درمان ناتوانی جنسی با عسل

روشهای درمان بوسیله عسل برای ناتوانی‌های جنسی

1 – مصرف پودر ریشه بابونه با عسل (خاصه عسل کنار ) زیاد محرک قوه باه (قوه شهوانی) است.
2 – خوردن آب هویج مخلوط با عسل مقوی باه و برای تحریک کردن کبد و روده ها مؤثر است.
3 – مغز گردو را کوبیده و با عسل مخلوط نموده و میل نمایید جهت تقویت قوای جنسی بسیار مؤثر است به علاوه برای تقویت اعصاب و فربه نمودن بدن هم بسیار نافع می باشد.
4 – مقداری نخود را در آب خیس کرده و به صورت خام تناول نمایید و آب خیسانده آن را با عسل مخلوط نموده و بنوشید و چند روز متوالی ادامه بدهید جهت درمان ناتوانی جنسی مؤثر است.
5 – در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ وغیره) عسل و زنجبیل مؤثر واقع می شود . مصرف زنجبیل برای هر وعده 5 گرم (یک قاشق چای خوری) است.
6 – مومیایی دارویی است کمیاب و ذی قیمت و در مداوا سریع الاثرکه هم خوراکی است وهم به صورت ضماد بکار می رود.
7- کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی ، سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار 2 جو مومیایی را در 40 گرم عسل حل کرده ومیل نمایند و سه روز ادامه دهند به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.

روشهای درمان سستی کمر با عسل

1 – حلوای نرم که از عسل و آرد گندم و زعفران تهیه شود بسیار نافع است.
2 – تخم مرغ و خرما را در روغن زیتون سرخ کرده و عسل به آن افزوده شود و میل نمایید.
3 – روزی یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط نموده و در لیوان آن قدر به هم بزنید تا مانند خمیر شود آن را صبح ناشتا میل نمایید.
4 – عود صلیب(احمد و محمود) دو دانه که تقریبأ به وزن 40 گرم باشد بجوشانید و پس از صاف کردن با 250 گرم عسل مخلوط کرده روزی یک قاشق غذا خوری صبح ناشتا وشب قبل از خواب میل نمایید ، آن بسیار مفید خواهد بود.

درمان خستگی جنسی با عسل

خوردن یک لیوان شربت آب لیمو با عسل پس از هر آمیزش جنسی بسیار مؤثر واقع می شود و مقداری از انرژی از دست رفته را جبران می نمایند. آب لیمو باید خالص و تازه باشد . چه بهتر که در خانه لیمو ترش تازه آماده باشد زن و مرد هر یک ، نیمه ای از یک لیمو ترش را در یک لیوان آب بچکانند و با عسل بیامیزند و سپس بنوشند.

جهت ازدیاد نطفه عسل مصرف کنید

حضرت علی (ع) می فرماید شیر و عسل مواد حیاتی را در نطفه تقویت می کند آنان که از نعمت فرزند محرومند سزاوار است از شیر و عسل آمیخته به هم بنوشند.
خوردن آب پیاز با عسل به نسبت 1 به 2 در وقت خواب یک داروی ساده و بی نظیر در ازدیاد نطفه است.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

درمان ناتوانی جنسی با عسل

گرده گل درمانگر پروستات و ناتوانی های جنسی