چگونه می توانیم در یک ماه 10 کیلو چاق شویم
چگونه می توانیم در یک ماه 10 کیلو چاق شویم

چگونه می توانیم در یک ماه 10 کیلو چاق شویم

پژوهشگران و متخصصان  تغذیه در جدیدترین تحقیقات خود یافته اند اضافه کردن وزن و چاق شدن در زمان کوتاه خیلی راحت تر از لاغرشدن و کم کردن وزن می باشد. افراز چاق و لاغر هر دو دوست دارند در زمان کوتاهی به وزن ایده آل خود برسند این هدف برای افراد لاغر زودتر بدست می آید. بررسی ها صورت گرفته نشان می دهند افراد لاغر در درجه اول باید ورزش کنند بر خلاف باور عمومی که ورزش کردن سبب لاغر شدن لاغرها می شود برعکس باعث افزایش اشتها نیز می شود. افراد لاغر باید در روز 45 دقیقه پیاده روی سریع یا ورزش های سنگین انجام دهند در این صورت اسید معده این افراد بیشتر ترشح می شود و احساس گرسنگی زیادی می کنند.

افراد لاغر در این 1 ماه باید همراه خود شیرینی های شکری و بسیار شیرین مانند باقلوا ، حلوا و یا شربت عسل داشته باشند و هر 1 ساعت یک بار با آب یخ میل کنند. در این یک ماه حداکثر از خوردن نوشیدنی های داغ مانند چای بپرهیزید زیرا آب داغ معده را شستشو می دهد و باعث دفع مواد قندی از بدن می شود. توصیه می شود حین پیاده روی تنقلات پرچرب مانند تخمه آفتابگردان و فندق مصرف کنید.

🔲  روی غذاهای مقوی متمرکز شوید.

شما مجبور نیستید منحصرا غذاهای پرچرب بخورید تا وزن بگیرید. در واقع ، اگر رژیم تان را جوری تنظیم کنید که شامل غذاهای غلیظ تر و چاشنی های اضافی باشد ، پیوسته تر و صحیح تر وزن خواهید گرفت.

🔲 انتظار نداشته باشید با صرفا بیشتر خوردن ، وزن اضافه کنید.

شیوه توزیع چربی بدن شما ، تا حدود زیادی توسط ژنتیک تان تعین می شود و نمی توانید تنها با رژیم غذایی تغییرش دهید. اگر معمولا در ناحیه شکم ، وزن اضافه می کنید اما می خواهید این افزایش وزن درقسمت باسن تان باشد ، بهترین شرط موفقیت تان این است که به جای سعی برای بیشتر خوردن ، عضلات سرینی را تقویت و فرم دهی کنید.

🔲 از پرخوری اجتناب کنید.

نشان داده شده که چرخه پرخوری و کم خوری ، تاثیرات منفی روی میزان انسولین و گلوکز دارد و ضمنا در دراز مدت به پروسه سوخت وساز ، آسیب جدی وارد می کند. به جای این که به منظور مصرف کالری تا بیشترین حد ممکن ، در یک وعده تا خرخره بخورید ، سعی کنید مصرف این مقدار را در طول روز پخش کنید.

در انتها باید بگوییم که پشتکار و ادامه دار بودن برنامه تغذیه ایی و وزرشی کمک شایانی به تثبیت وزن می کند و همینطور در داشتن بدنی متناسب تر تاثیر گذار است.

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

نسخه های شگفت آور گیاهی برای چاق شدن

در یک هفته با عسل به راحتی چاق شوید